Z radością informujemy, że 22. marca swoją premierę ma kampania „Choroby przewlekłe - Immunologia", którą Polskie Towarzystwo Diabetologiczne wspiera patronatem. Jest to bardzo ważna inicjatywa – ogólnopolska kampania edukacyjna realizowana z ramienia wydawnictwa Mediaplanet, we współpracy z m.in. Gazetą Wyborczą, Medexpress oraz portalem Medonet.pl.
- Opublikowano: wtorek, 09 kwiecień 2024 14:28
Premiera Kampanii Edukacyjnej „Choroby przewlekłe - Immunologia"!
W tym wydaniu, kompleksowo poruszono tematy budujące świadomość społeczną na temat różnorodnych aspektów związanych z chorobami przewlekłymi i immunologicznymi oraz budowaniem odporności. Dużą uwagę poświęcono również tematyce wyzwań oraz codziennych problemów pacjentów zmagających się z chorobami przewlekłymi i autoimmunologicznymi.
Na okładce znalazła się psycholog Kamila Szczawińska, która opowieda w swoim tekście o znaczeniu systematycznej profilaktyki zdrowotnej.
Publikacja objęta jest nie tylko naszym patronatem, ale również Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, Polskiej Federacji Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP, Ogólnopolskiego Programu Zwalczania Chorób Infekcyjnych, Polskiego Towarzystwa Lipidologicznego, Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków, portalu Mojacukrzyca.pl i Mojacukrzyca.org, Instytutu Mikroekologii, Głos seniora, Fundacji Urszuli Jaworskiej i Fundacji Avalon.
Zachęcamy do udziału w kampanii, zapoznania się z materiałem, oraz do dzielenia się informacją o tej wspaniałej inicjatywie!
Pełny materiał dostępny pod linkiem:
https://issuu.com/mediaplanetpl/docs/1704_choroby_przewlek_e._immunologia_-_marzec_2024.